

UUS 991.2 GT2RS JA 718 GT4 CLUBSPORT VALMIS TUNINGUD
Mis tahes Porschega sõitmine on eriline kogemus … aga kui jõuate rooli taha ja auto nimes on tähed “GT”, on sõna “eriline” ühtäkki üsna alahinnatud … Kuid see pole nii. ..kui GT-le järgnevad tähed “RS” või sõna “Clubsport” …. peate võib-olla end näpistama, et veenduda, et te ei näe und. Porsches leiduva hullumeelse jõudluse ja erakordse kvaliteedi tasakaal on tõesti midagi erilist, mis köidab iga autoentusiasti tähelepanu. Kuid ka kõige paremaid autosid saab parendada. COBB Tuningu poolt on muidugi 718 GT4 Clubsporti ja 991.2 GT2RS-i jaoks mõned ägedad lisavidinad, mis aitavad seda autot veelgi võimsamaks muuta.
ROHKEM KUI 700 WHP VALMIS TUUNINGUGA
Mõni kuu tagasi andis COBB meeskond välja 991.2 platvormile väga olulise värskenduse, mis laiendas märkimisväärselt juurdepääsu sõna otseses mõttes sadadele mootorijuhtimise tabelitele mootoriajus. See värskendus võimaldas üle vaadata varasemad OTS-kaardid ja arendada rohkem jõudlust koos suurema kontrolliga, sõidukogemust ohverdamata. Sellest ajast alates on COBB parendanud GT2RS-i jõudlust. Samuti kasutasime võimalust luua 100 oktaanarvuga kütuse jaoks OTS (Off-The-Shelf-kaart). Sellega pani COBB maha enda jaoks uue verstaposti, kuna see on esimene OTS-kaardifail, mis annab üle 700WHP.
GT2RS PDK TUUNING
Suurenenud võimsus on suurepärane, kuid veelgi parem on võimalus seda jõudu kasutada. Porsche PDK on üks, kui just mitte parimaid masstoodangus kahe siduriga jõuülekandeid. Mulle meeldib manuaalkäigukast sama palju kui kõikidele teistele entusiastidele, kuid jõudluse üle ei saa vaielda. PDK häälestamine COBB AP3 kaudu toetab seda argumenti veelgi. Täielik komplekt uusi, spetsiaalselt GT2RS-i jaoks mõeldud PDK-kaarte tagab, et käigukast toimiks absoluutselt parimal viisil igas sõiduolukorras.
718 GT4 CLUBSPORT CUSTOM TUUNING
718 GT4 Clubsport on sõnaotseses mõttes võidusõiduauto, mille suudab osta täiesti tavapärane inimene. Võidusõidu paranemist mõõdetakse mikrotasandil. GT4 Clubsport on edasiarendus, mis tähendab, et te ei näe turbomudelites järelturul massilist häälestamist turul, kuid spetsiaalselt võistlusraja jaoks ehitatud autos muutuvad kõik parendused oluliseks.