CPA Chiptuning

 

Arvuti sinu autos: mootori juhtseade

Tänapäeva sõidukites moduleerib ja jälgib mootorit arvuti. See arvuti on tuntud ka mootori juhtseadena, mis jälgib kõiki mootori funktsioone. Tuunimise seisukohast on kõige olulisemad: Sissepritse määr, ülelaaderõhk, süüteajastus, heitgaaside kogused, detonatsiooniandur ja sissepritse ajastus. Nende väärtuste õige modifitseerimise abil on võimalik saavutada märkimisväärselt kõrgem jõudlus.

Lugege kindlasti ka KKK (Korduma Kippuvad Küsimused)

Toetatud autod leiad >>> SIIT <<<


      Kõige soodsam                   Kõige popim                   Kõige võimsam

      Hind alates €189            Hind alates € 299            Hind alates € 499

         Kasv kuni 23%                    Kasv kuni 27%                  Kasv kuni 30%

Loe lisa Loe lisa Loe lisa

 


Õige CHIP tuuning on võimalik ainult OBD-tuunimise abil: vale!

OBD-tuunimise tähendus: Muudetakse sõiduki algupärast tarkvara.

Varasematel aegadel oli antud väide siiski kindlasti õige, teise juhtseadme lisamise (TuningBox) abil saavutatavad modifikatsioonid olid piiratud ja ei olnud võrreldavad klassikalise OBD tuuninguga. Tänapäeval on aga võimalik muuta samu väärtusi, kasutades selleks õiget elektroonikat koos teadmiste ja sobiva programmeerimisega. Seetõttu on võimalik saavutada OBD tuuninguga peaaegu samasuguseid tulemusi.


CHIP tuuning teise juhtseadme lisamise abil

Paigaldage juhtimisseade iseseisvalt või laske see mõnes töökojas paigaldada. Paigaldamine on kerge ja kiire. Teist juhtseadet on vaja paigaldada ainult sensorite ja mootori juhtseadme vahele, seejärel see kinnitatakse ja tuuning on valmis. Kõik mootori kaitsefunktsioonid säilitatakse. Lisaks ei muudeta sõiduki juures midagi, mis tähendab, et pärast välja vahetust on TuningBoxi kasutamist võimatu tõestada. Lisaks on võimalik meie tehnikajaamas PowerBox’i teisele sõidukile sättida.


PowerBox või tavapärane OBD tuunig?

 

 

OBD tuuning – klassikaline CHIP tuuning

OBD tuuningu abil muudetakse originaalset tarkvara. Uuematel masinatel on seda võimalik teha läbi OBD kasutajaliidese. Vanematel sõidukitel vahetatakse tihti originaalne kiip uue tuunitud kiibiga välja. Hea OBD-CHIP tuuning võib osaliselt viia kõrgema jõudluseni, kuid selle jaoks on vaja välja lülitada mootori kaitsefunktsioon. Hoolimatu OBD tuuning võib põhjustada mootoris tõsiseid kahjustusi. Seetõttu ei tohiks ostmisel valida maksimaalset võimsust. Lisaks võib see tihti valmistada probleeme ülevaatusel. Tavaliselt on CHIP tuuning tuvastatav ja puudub edasine diagnostiline võimekus. Kui see tuvastatakse, võib see põhjustada probleeme seoses garantiiga. Seetõttu on diagnostilise kontrolli võimekuse taastamise  jaoks vaja külastada OBD tuunijat, ning sellega kaasnevad kulud.

Plussid

  • Tihti on võimalik v-max kiirusepiiraja välja lülitada

Miinused

  • Mootori kaitsefunktsioon lülitatakse välja (mootori vigastamise oht)
  • Diagnostika kontrollimise tugi võib kaduda
  • Raskendatud remont töökodades
  • Tihti on vaja eemaldamiseks pöörduda tuunija poole
  • Tuunimist ei ole võimalik sisse/välja lülitada
  • Paljudel uutel autodel salvestatakse tarkvaramuudatused logifailidesse ja on kustutamatult kaitstud
PowerBox tuuning – kaasaegne CHIP tuuning

Esialgu tuleb eristada tavalist box-tuuningut ja kaasaegset protsessori poolt juhitavate PowerBox’ide CPA CHIP tuuningut. Protsessori poolt juhitud PowerBox analüüsib erinevate väärtuse karakteerseid kõveraid (sõidukist sõltuvad) nanosekundites. See võimaldab optimeerimist igas sõiduolukorras, tagades seega märkimisväärse võimsuse kasvu ja kütusekulu vähenemise. Mootori kaitsefunktsiooni ei pea välja lülitama, ning seetõttu saab diagnostilisi kontrolle läbi viia korrektselt. See võimaldab parandus- ja hooldustööde teostust teie töökohas. Mootori kaitsefunktsioon jälgib kõiki mootori ja sõiduki parameetreid. Näiteks kui temperatuur hälbib normaalsest, siis kuvab sõiduk veateate, tagades sellega vastupidavuse ja ohutuse. Loomulikult säilitatakse kiirusepiiraja ja sõiduki originaaltarkvara. Kaasaegsetes PowerBox’ides mängib tarkvara olulist rolli, ning seda peab sõidukiga perfektselt sobitama. Rahulolu garanteerimisel soovime seda rõhutada. Kõrget kvaliteeti ja läbimõeldud programmeerimist on võimalik saavutada ainult siis, kui on valitud optimaalselt kohaldatud riistvara (protsessori jõudlus, komponentide valik, jne) ja tarkvara.

Plussid

  • Mootori kaitsefunktsioon jääb alles.
  • Diagnostiline võimekus jääb alles, sõiduki originaaltarkvara ei muudeta.
  • Võimalik on lugeda veateateid.
  • Kerge eemaldus (tõmmake juhe välja)
  • Kaugjuhtimispuldi (valikuline) abil on võimalik rakendada/piirata suuremat võimsust.

Miinused

  • Alles jääb kiirusepiiraja.