Honda Civic Type R
… on vaieldamatult üks äratuntavamaid ja modifitseeritud sõidukeid autohuviliste turul ning alates tänasest saab selle autoga kasutama hakata enimmüüdud tuunimisseadmega COBB Accessport (AP3)! Kuna USA turul on turbomootoriga Honda väga levinud “riisirakett”, on mõistlik, et COBB on selle arenduse ette võtnud, et kasutada täielikult ära uue K20C1 jõuallika eelised. Selleks on COBB teinud ka seadme AP3-HON-001. Parim uudis on see, et kogu võimsuse suurendamine on täiesti isetegemine ning seda saab teha igal pool ja igal ajal ilma lisatasudeta. Üks lahendus ja tehtud!
Accessport V3 on maailma enimmüüdud ja kõige paindlikum ECU häälestuslahendusega platvorm ja nüüd on see saadaval ka Honda jaoks. Avage sõidukis peidetud võimsus, asendades konservatiivsed tehaseseaded agressiivsemate kalibreerimistega. Täiendage kaasasolevate valmis (OTS) seaded Accesstuner Pro kaudu. See on viimane mootorihalduslahendus, mida te võiks vajada. Paigaldamine võtab teie enda garaažist või sõiduteelt mugavalt vaid 20 minutit. Lihtsalt ühendage kaasasolev OBDII kaabel oma Civic Type R OBDII porti ja järgige intuitiivselt ekraanil kuvatavaid juhiseid. Ja need, kellel on MY20/21 sõidukid, ärge muretsege, sest saate “jailbreak” teha, kasutades “COBB Unlock Boxi”, mis sisaldub igas Accessporti komplektis! Siin on lihtne ülevaade, mis näitab seda kiiret avamisprotsessi SIIN
TOETATUD SÕIDUKID
Kõiki järgmist sõidukite loendit toetab ülalmainitud Accessport. Olenemata aastast saab neid võimsuse suurendamiseks samal viisil häälestada.
Hetkel on toetatud ainult USA turule tehtud Hondad (USDM). Mingi aja jooksul tuleb lahendus ka EU turu (EDM) autodele
2017. aasta Honda Civic Type R (FK8) USDM
2018. aasta Honda Civic Type R (FK8) USDM
2019. aasta Honda Civic Type R (FK8) USDM
2020. aasta Honda Civic Type R (FK8) USDM
2021. aasta Honda Civic Type R (FK8) USDM
OTS KAARDID JA VÕIMSUSKASUTUSED
AP3’s on ka COBB veebisaidilt allalaadimiseks saadaval COBB Off The Shelf (OTS) kaardid. Need failid on genereerinud COBB kalibreerimismeeskonna poolttehaseseades autode jaoks. Nende OTS-kaartidega on ohutu kasutada selliseid komponente nagu varuõhukasti asendusõhufiltrid ja väljalaskekomponendid, millel on tehase katalüüsmuundurid. Stage0 fail ei suurenda võimsust, kuna see säilitab kõik tehase kalibreerimisandmed, kuid annab võimaluse kasutada kõiki muid Accessporti funktsioone, nagu andmete jälgimine ja logimine.
COBB 1. etapi failide eesmärk on tõesti ära kasutada seda, mida Honda on lauale jätnud. Suurenenud ülelaadimisrõhu ja agressiivsemate ajastus-/tankimiskõverate ja palju muuga suudab COBB märkimisväärselt suurendada nii madalat pöördemomenti kui ka tippvõimsust.
Stage0 v100
1. etapp 95 RON v100
1. etapp 98 RON v100
FK8 Type R tehase seaded vs Tuunitud
FK8 Civic Type R võimsusekasv
KUID SEE EI OLE VEEL KÕIK!
Nagu teate, ei saa COBB lihtsalt head rahule jätta ja neil on Honda platvormi jaoks valmimas hunnik maiuspalasid! COBB juba kõvasti tööd tegemas, et lisada rida COBB-i kohandatud funktsioone, nagu käivitamise juhtimine, gaas põhjas käiguvahetus, kohandatud veojõukontroll … ja palju muud!