F-seeria

RALLY & VÕISTLUSSPORT

Endless F-seeria on väikese hõõrdejõuga ühendite sari, mis sobib siis, kui vajate madala hõõrdeomadusega segu, millel on väike piduriklotsi kulumine. F-seeria ühendid on välja töötatud kasutamiseks tagasillas esiveolistel autodel ning sageli selleks, et kompenseerida halba pidurdust ja vältida lukustumist.
F-seeria pakub laias valikus erineva esmase haakeomaduste ja hõõrdetasemega pidurklotse. F-seeria sobib ideaalselt tasakaalustamaks esi- ja tagapiduri vahekorda. F-seeria sobib kasutamiseks esisillas, kui ka tagasillas väga kergetel autodel.

S87F
S87F on väga pehme madala terase seguga piduriklots, mis on välja töötatud võidusõiduks ja ralliks. See on spetsiaalselt ette nähtud kasutamiseks esirattaveoga autodes, mille tagumine seadistus on “kerge”, et vältida tagarataste lukustust.

S89F
S89F on madala terase seguga piduriklots, mis on välja töötatud võidusõiduks ja ralliks. See on spetsiaalselt ette nähtud kasutamiseks esirattaveoga autodes, mille tagumine seadistus on “kerge”, et vältida lukustusprobleeme. Seda saab kasutada ka nii esi- kui ka tagumistes rakendustes kergete üherattaliste lahtiste ratastega võistlusklassides, näiteks Formula Ford.

S90F
S90F on mada terasest seguga piduriklots, mis on välja töötatud turismiautodele (WTCC) ja millel on keskmine esialgne haakuvus ning erakordne tagasiside. See on spetsiaalselt ette nähtud kasutamiseks esirattaveoga autodes, mille tagumine seadistus on “kerge”, et vältida lukustusprobleeme.

S91F
S91F on poolmetallilise seguga piduriklots, mis on välja töötatud ralliautode kasutamaks tagasillas. See loob mõõdukalt kiire hõõrdumise, nii et see ei põhjusta lukustumist tugeva pidurdamise ajal. Seda saab kasutada ka tagasillas kergete autode võidusõidurakendustes juhtidele, kellel on nn kerge pidurdusjalaga sõidukid, mis ei kasuta suurt pidurisurvet. Seda saab kasutada ka nii esi- kui ka tagasillas ühekohalistel lahtiste ratastega võidusõiduautodel kuni Vormel 3 tasemeni.

S92F
S92F on poolmetalliline ühend, mis sarnaneb S91F-ga, kuid millel on suurem esialgne haakuvus. Suurepärane valik tagasillale igale esiveolisele ralliautole nii kruusal kui ka asfaldil. Väga etteaimatav hõõrdetegur ja stabiilne jõudlus ning hõlbus modulatsioon.

S93F
S93F on poolmetalliline ühend, mis sarnaneb S92F-ga, kuid suurema jõudlusega. Suurepärane valik tagasillale igale esiveoga ralliautole nii kruusal kui ka asfaldil. Väga etteaimatav hõõrdetegur ja stabiilne jõudlus ning hõlbus modulatsioon. Seda saab kasutada ka nii esi- kui ka tagasillal Vormel 3 / Vormel Renault / Vormel Nissan ja sarnastel tüüpidel.