Kuidas Ford RS’l ABS välja saada?

… tegelikult ABS välja lülitamisel jagunevad autoomanikud kahte leeri. Ühed, kes arvavad, et ABS on väga hea ja teeb sind kiireks ja on teine grupp tegelasi, kes arvavad vastupidist.

Meie ütleme, et neil mõlemal on õigus. ABS kui selline on hea näiteks ringrajal (asfalt). Siin ABS hoiab auto pidurdamist täpselt nii palju kui vaja ja aitab kurvid kiirelt läbida. Küll aga lahtisel kruusal, poril või lumel on ABS saatanast. See on koht, kus ABS võiks tõesti olemata olla.

Aga kuidas siis ABS välja lülitada, kui seda ei saa välja lülitada?

Kaitsme välja võtmisega te seda kindlasti ei saavuta. Kuna info, ratastelt jõuab auto mitmesse ajju ja saadav info aitab töös hoida AWD süsteemi ja eriti juhtudel, kus Ford pakub erinevaid sõidu stiile nagu Normal, Sport, Racing ja Drift. Kui te võtate kaitsme välja siis on kogu see süsteem lendab vastu taevast ja auto on käsiteldamatu. Sama olukord on ka Subaru puhul.

Lahendus 1

Tegemist nii nimetatud riistvaralise lähenemisega. Ehk ABS pump “võetakse” pidurisüsteemist välja. Kuidas? selleks ei pea pumpa maha keerama vaid on vaja kolmikut ja selle kolmikuga ühendada ABS pumba torustik nii, et pidurisüsteem oleks terviklik aga ilma ABS pumbata. ABS pump jääb töösse aga ei rakendu piduritele.

Lahendus 2

Lollitame aju ära: (ei toimi 100%)

Selleks on vaja tegelikult ABS lolliks ajad:
1. Tõsta auto üles nii, et kõik 4 ratast on õhus
2. Käivita mootor
3. Lülita sisse esimene käik ja anna vaikselt pöördeid seniks, kuni tuleb esile AWD veateade
4. Lülita mootor välja / süüde välja
5. Lase auto alla tagasi
6. Sõida pisut. Mõne ajapärast peaks armatuurlauda tekkima ABS veateade (mõnel juhul tekib see sinna juba 3 punkti ajal)

Ehk ABS on sellisel juhul välja lülitatud senikaua, kui kustutate kõik DCT vead.

Lahendus 3

Loe postitust: Ford Focus RS – häkitud

 

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga