ME- & N-seeria

RALLY & VÕISTLUSSPORT

Endless ME- ja N-seerial on oma pikk ajalugu, mida ei ole ühelgi teisel Endless piruriklotsil. Neid on kasutatud lugematul korral erinevates rallides ja võidusõitudel ning väga edukalt. Mis eristab ME- ja N-seeriaid, on fantastiline modulatsioon ning püsiv ja stabiilne jõudlus kõrgetel temperatuuridel ja kiiretel sõitudel, pidurdused on terava täpsusega ja tundliku pidurdusjõuga. ME- ja N-seeria klotsid on populaarsed WRC, FIA GT, PWRC, International Ralli ja veel paljudel erinevatel võidusõitudel.

ME20
ME20 on poolmetalliline piduriklots, mis on välja töötatud võidusõiduks ja ralliks. See on parema haardeteguriga ning suunitlusega parema pidurdusjõu suunas. See seeria on algselt välja töötatud BTCC Super Touring autodele, kus vedrustuse seadistamine ja rehviühendid võimaldavad suurt veojõudu. Pedaali tunnetus ja pidurdusjõud on suurepärased kogu kiirusevahemiku ulatuses rakendudes hõlpsalt kõigil juhtudel. ME20-ga on võimalik pidurdada võimalikult hilja ja jõuliselt. Nagu hõõrdumise ja pidurdusjõu korral, on ME20 võrreldes ME22-ga parema kuumakindlusega ja see on näidanud väga head stabiilset pidurdusjõudu piduriketaste kõrgetel temperatuuridel (üle 650°C. Piduriklotside kui ka ketaste kulumisomadused on madalad ning külma ilmaga ja niisketes tingimustes säilitab see sama suurepärase pidurdusjõu.
150°C – 800°C
0,35µ – 0.40µ

ME22
ME22 on Enldessi populaarse ME20 ühendi edasiarendus. ME22’l on paremad jahutusomadused kui ME20 ja see võib mõnel juhul lasta hoida madalamat ketaste üldist temperatuuri võrreldes ME20-ga. ME22′l on samad põhiomadused kui ME20’l ja see piduriklots sobib nii võistlusautodele kui ka tänava- / rajapäevaautodele.
150°C – 800°C
0,36µ – 0.42µ

ME25
ME25 on ME20’ga oluliselt edasi arendatud. Pedaali tummetus ME25 klotsiga on oluliselt parem, et saaksite kiiret tagasisidet reageerimaks tugeva pidurdusjõu ja eriti kiire sõidu pidurdamisel. Ühendi reaktsioon on suurepärane, mis võimaldab juhil rünnata suurema kiirusega kurve. Madalamatel kiirustel vajab juht kiire aeglustamise saavutamiseks ainult kiiret pedaali puudutamist. Nagu tavaliselt, on see ühend vett hülgav ja töötab suurepäraselt ka külmades tingimsutes. ME25 saavutab kiirelt töötemperatuuri ja see ei paku juhile soovimatuid üllatusi. Pidurite tasakaal on erinevatel kiirustel väga hea. ME25 sobib autojuhtidele, kellele meeldib ME20, kuid kes sooviks suuremat tagasisidet pidurdamisel ja suuremaid kiirusi.
300°C – 800°C
0,38µ – 0.43µ

N35S
N35S‘il on pisut suurem esialgne haakuvus kui ME25 ja see tähistab selgemat piiri alghaakuvuse ja pidurdusjõu vahel. Seda on endiselt lihtne juhtida ja eripära on see, et juht saab väikese pedaali puudutamisega algatada kerge pidurdamise ja seejärel soovi korral pedaali tugeva survega manööverdada. Lukustusnähud on madalad ja N35S’l on sama lihtne modulatsioon kui ME25-l. N35S on osutunud väga hästi tasakaalustatud nii märjal kui ka kuival pinnal, mis on teinud sellest väga populaarse nii asfaldi kui ka kruusa rallisõidul. See sobib suurepäraselt ka väga suure veojõu ja allajõuga võistlusautodele. See ühend meeldib autojuhtidele, kes eelistavad mitte kasutada nii suurt pedaali rõhku ja sooviksid kiiret haakuvust ning hoiaksid sel viisil üldist kiirust ja head sõidurütmi. Suur kuumuskindlus on sama mis ME20 ja ME25, nagu ka madalad ketta ja piduriklotside kulumise omadused.
300°C – 800°C
0,42µ – 0.53µ

N40S
Nagu nimigi viitab, jääb N40S N35S ja N45S vahele. N40S, mis on samuti osa uue põlvkonna ühenditest, omab kõiki selle põhiomadustega sellesse rühma kuuluvaid ühendeid, kuid annab keskpunkti hõõrdeväärtuste ja haakuvuse osas. N40S suurendab veelgi võimalust anda igale juhile konkreetne tunnetus, mis vastab tema vajadustele kõige paremini, ja saada piduritele võimalikult head tunnetus ilma jõudlust ohverdamata.
300°C – 800°C
0,45µ – 0.52µ

N45S
N45S on väga kõrge alghaakuvusega ühend. See on N35S’ist tubli samm edasi ja omab erakordset tagasisidet. Ka pidurdusjõud ise on suurenenud, nii et erinevus algse haakuvuse ja maksimaalse pidurdusjõu vahel on lühem kui N35S’l. Modulatsioon on endiselt hea ja kontrollitav ning annab hea piduritasakaalu. See segu sobib ülikergete võidusõiduautode jaoks, millel on väga hea veojõud ja allajõud, kuid see on näidanud end ka kasutamiseks WRC ralli autodel äärmise pidurdusjõu saavutamiseks. Isegi niisketes oludes on sellel suurepärane pedaalitunnetus ja see võimaldab juhil hoida head sõidurütmi. Väga kõrge alghaakuvus võimaldab juhil pedaalil lühemat aega olla, mis on ka hea viis ketta temperatuuri alandamiseks. N45S on nagu teised ühendid, ketaste suhtes õrn, kulub vähe ja ei tekita kuumapragusid ega muid kettaprobleeme.
300°C – 800°C
0,48µ – 0.55µ

N49S
N49S on äsja väljatöötatud ühend, millel on kiirem hõõrdereaktsioon ja paremad soojaomadused kui N45S. Esialgne haakuvus on väga kiire ja reageerib isegi väga külmadele temperatuuridele. N49S on väga stabiilne väga kõrgetel temperatuuridel.
150°C – 850°C
0,38µ – 0.50µ

N50S
N50S on väga kõrge algse haakuvusega ühend, millel on kiire hõõrdumine ja kiire reageerimine, see on väga tundlik ühend, millel on suured modulatsioonid, ning sobib kasutamiseks suure haardumise ja jõu vähendamiseks.
150°C – 850°C
0,51µ – 0.59µ