RALLY & VÕISTLUSSPORT
N28SP |
N28SP on kiire reageerimisega madala hõõrdeomadusega piduriklots, mis on tõestanud, et ei lase tagasilda lukustustada ja suudab ilma lukustumiseta hakkama saada väga kõrge pidurisurvega. Sobib vasaku jalaga pidurdajatele rallil kruusasõidul, aga ka asfaldil kasutamiseks. Sobib ka tagumiste klotsidena GT-autodes, et vabaneda ABS-i stressist ja tagaratta blokeeringutest sprindisüsteemides. |
150°C – 800°C |
0,28µ – 0.33µ |
N36SP |
Oma erakordsete katse- ja võistlustulemustega kõige külmemates ja karmimates talveoludes oleme kindlad, et piduriklotside segu N36SP võtab talvehooajal piduriklotside turul juhtiva positsiooni. Proovige ise järele ja üllatuge kiire reageerimise üle isegi väga külma ilmaga. N36SP annab teile muljetavaldava haakuvuse kohe pärast stardijoont kuni finišijooneni. N36SP on loodud spetsiaalselt talviseks ralliks ja väga külmadeks oludeks. N36SP’ga saate kiire reageerimise mis tahes tüüpi ilmaga ning N36SP toimib väga hästi ka mäkketõusu võistlustel, kuna eelsoojendus pole vajalik. |
0°C – 800°C |
0,45µ – 0.65µ |
N37SP |
N37SP on Endless’i populaarse iduriklotsi N35S edasiarendus, sellel on kiirem algreaktsioon kui N35S’l ja seda on kergem moduleerida. See on konstrueeritud pikalt püsiva kõrge temperatuuri talumiseks ja sobib näiteks väga nõudlikel ralliradadel nii kruusal kui ka asfaldil. N37SP toimib suurepäraselt ka sprindivõistlustel GT võidusõiduautodel ja turismiautodel. N37SP on leebem ketastele. Tagab väiksema kulumise nii kettastele kui ka piduriklotsile endale. |
250°C – 800°C |
0,43µ – 0.54µ |
N38SP |
N38SP on N35S edasiarendus ja see on ette nähtud kasutamiseks kõrgetel temperatuuridel. Sellel on kõrge esialgne haakuvus ja kiire reageerimine. Sellel on väga hea modulatsiooniomadused ja väga hea klotsi kattematerijal, mis sobib kõigidesse tingimustesse. |
200°C – 800°C |
0,40µ – 0.45µ |
N98SP |
N98SP’l on pisut madalam esmane haakuvus kui N99SP’l, kuid sellel on kiirem reageerimine ja hõõrdumine. Sellel on ka madalam piduriklotsi kulumine kui N99SP’l ning see sobib paremini sprindivõistlusteks kuumades ja rasketes oludes. N98SP töötab väga hästi pideva kõrge kuumuse käes ja töövõime ei vähene ka siis, kui olete pidurid pikalt väga kuumana hoidnud. Seda on väga lihtne moduleerida ja see on ketaste suhtes leebe. |
0°C – 800°C |
0,44µ – 0.50µ |
N99SP |
0°C – 800°C |
0,41µ – 0.47µ |
N100SP |
200°C – 800°C |
0,45µ – 0.63µ |
N101SP |
150°C – 850°C |
0,50µ – 0.61µ |
N102SP |
150°C – 850°C |
0,52µ – 0.62µ |
N105SP |
300°C – 800°C |
0,52µ – 0.75µ |