|
|
|
Street-A, Street ZERO | ZERO-A, Sport ZERO 3S | ZERO-3, 3X, 3G |
|
|
|
Comp-X | EDF Controller | Touring A Shock Absorbers |
![]() ![]() |
On kahte tüüpi coilover amorte. Mõlemal juhul on võimalik seadistada auto kõrgust, kuid seadistamise kulg on erinev.
Standardne seadistamine – Siin seadistatakse auto kõrgus ainult vedru jäikuse reguleerimisega. Sellise reguleerimise puhul kaotatakse amordi käigust päris palju. Täisseadistus – See on enamlevinud seadistamise moodus, kus auto kõrgust seadistatakse juba amordi jalast ja sellisel juhul ei vähene amordi käik. |
Cusco tootevalikus on kahte tüüpi amorte (Mono-Tube ja Twin-Tube).
Mis on nende vahe ja mis milleks sobib? Mono-Tube – Nii nagu ka nimi ütleb, siis on tegemist ühetoru lahendusega. Sisuliselt on siin õli ja gaas eraldatud suure kolviga ühes torus. Sellist lahendust kasutatakse peamiselt võistlusmasinates, mis peavad vastu pidama suurtele koormustele ja kus mugavus ei ole prioriteediks. Twin-Tube – Vastupidiselt eelmisele amordile on tegemist kahetoru lahendusega, kus sisemine toru reguleerib vertikaalset liikumist ja välist toru kasutatakse siin kui vahemahutit, kuhu üleliigne õli liigutatakse kolvi liikumisel sisemises torus. Selline lahendus on peamiselt kasutusel tänavaautodel, kus esikohal on mugavus. |